سبد خرید شما خالی است.

راهنمای جمع بندی امتحانات اول

به نام خداوند مهربان

دانش آموزان هر ساله در دی ماه باید در امتحانات تشریحی مدرسه شرکت کنند و سوالی که در ذهنشان ایجاد می شود این است که چطور با این ایام برخورد کنم؟

  • آیا باید این 1 ماه را کاملا به مطالعه ی تشریحی اختصاص دهم؟
  • یا باید در کنار مطالعه ی تشریحی برای امتحانات نوبت اول تست هم کار کنم؟
  • جمع بندی دانش آموز قوی و ضعیف به یک شکل باید انجام شود ؟
  •  و . . .

نکته ی پیش نیاز

1 در ایام امتحانات نوبت اول نباید تست زنی را فراموش کرد چون شما دانش آموزان دوازدهم باید در کنکور شرکت کنید و حتی اگر دانش آموز پایه دهم و یازدهم هم باشید بعد از اینکه به صورت کامل مباحث درسی خود را به صورت تشریحی مسلط شدید می توانید برای عمق بخشیدن به یادگیری خود و بعد از ایام امتحانات برای رسیدن به موفقیت در آزمون آزمایشی تست نیز کار کنید.

2 مدرسه و امتحانات را دشمن خود فرض نکنید؛اگر شما بر روی مباحث درسی خود مسلط باشید نوع سوال پرسیدن از شما راجع به همان مبحث تفاوت چندانی ندارد.

من دانش آموز شروع از صفر هستم آیا می توانم با روشی که در ویدئو توضیح دادید پیش بروم؟

بله حتی اگر شما دانش آموزی باشید که تا الان کار خاصی انجام نداده اید می توانید از الان شروع کنید؛مثلا فرض کنید شما برای امتحان دینی خود 3 روز فرجه دارید،در وهله ی اول به صورت درس به درس دروس را مطالعه می کنید و بعد از مسلط شدن حتما به حل تست برای همان درسها میپردازید،به این صورت هم امتحانات خود را با موفقیت پشت سر می گذارید و هم بخشی از دروس را تستی کار کرده اید و استارت یک روند خوب را زده اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برخورد با این ایام در این ویدیو با من همراه باشید.

 

 

پی نوشت:معدل نوبت اول هیچ پایه ی تحصیلی (دهم،یازدهم و دوازدهم)در کنکور شما تاثیر گذار نیست(البته این به معنای تنبلی کردن و درس نخواندن نیست).در طرح پیشنهادی برای پذیرش دانشجو پیشنهاد شده است که از سال 1402 اگر علاوه بر امتحانات پایه دوازدهم، امتحانات پایه یازدهم نیز به صورت نهایی برگزار شود کنکور 3 مرحله ای بشود و معدل امتحانات نهایی(به کلمه ی نهایی دقت کنید)پایه یازدهم و دوازدهم+نتیجه آزمون کنکور شما در پذیرش شما در دانشگاه تاثیر داشته باشد.

البته این طرح به صورت پیشنهادی است و هنوز هیچ قانون قطعی وجود ندارد.(چون ملاک ما اطلاعیه های رسمی سایت سازمان سنجش است.)

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *